måndag 31 januari 2011

Helgen!

Jag kan berätta om min helg :)

I fredags anordnade KXM (Krexmästeriet) en sittning och eftersom jag är med där så jobbade jag på den.
Vi började tidigt på dagen med att förbereda interiör och mat.
Jag var bara kvar till 20.00 eftersom jag inte mådde så bra. Dom andra jobbade (medans resten av krexet röjjde) säkerligen tills minst kl 2.00. Bra kämpat.

På lördag morgon åkte jag till Gävle.
Pappa, farmor och mina sötpluttar till lillasystrar, Sara och Josefin mötte mig på stationen.
Vi gick och fikade och efter det träffade jag mamma och vi var lite på stan innan vi åkte till min moster och kusin Cornelia för tjejkväll.
JÄTTEMYSIGT OCH LYCKAT!
Det blev en helkväll med champange, trerätters, tjejsnack och vin.
framåt tio kom min kusin Lina förbi.
Jag, mamma, moster och Lina gick ut på krogen en sväng.
först var jag och Lina med mamma och moster men framåt ett drog vi till Goya och röjjde någon timme innan dom stängde.
Jättetrevligt.
söndagen gick jag en sväng på stan innan vi åt tacomiddag hemma och jag åkte hem på 17.11 tåget.
Kom hem och log åt en bra helg :)

Här kommer en bild på fina mamma och moster.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar