lördag 15 januari 2011

Whenever you feel like giving up, remember why you kept holding on in the first place,

Lördagen har spenderats i vår fina huvudstad tillsammans med min mormor&morfar.
Det finns inga människor som är så bra som dom!
kaffe och pepparkaksfika.
Häng på hotellrum.
Paradis-ask och att gå i affärer med mormor!

Införskaffande av nya skor och grön sjal gav mig vårkänslor.
Tillsammans med mormor&morfar har dagen varit på topp, vilket gör kvällen ganska låg.
Färgsorterar mina kläder i hopp om att finna materiell lycka.
Målar naglarna i blått för att lugna själen.
Mår ganska bra när summan slås ihop.

Har bokat åre-biljett till onsdag morgon.
24 timmar i åre är bättre än ingen när dom som betyder så mycket finns däruppe.
Gårdagen spenderades på söder tillsammans med någon som gör mig lite gladare inombords.
Att mamma kommer på tisdag värmer mina tankar ytterligare.
Nu känns det ännu bättre än sju rader upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar