tisdag 25 januari 2011

Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.

Vet inte när jag skrev sist, tror det var innan Åre.
Åre var epic Awesome!
Fick träffa min bästa Cillan bland annat!
Kom hem på torsdag kväll/natt.
Fredagen bjöd inte på så mycket
men på lördagen var jag på fest hos Isabell med efterföljande efterfest i Bergshamra tills solen gick upp och klockan slog 7.
Sen blev det söndag alldeles försent, kl 15.00 rättare sagt.
Letade efter något roligt att underhålla mig själv med.
konstaterande:
Söndagen kunde inte ha spenderats i bättre sällskap.

Idag var det måndag och jag har strukturerat upp mitt liv på alla vis.
från byrålådor till kalender.
Mår bra.
Ser fram emot tvättid 6.00.
Tro det eller ej men jag är egentligen en ganska morgonpigg.

Är glad över att jag blev tillfrågad att vara KAKA-värd också.
Sökte det i höstas, vilket innebär att ta hand om de företag som kommer och besöker oss på arbetsmarknadsdagen.
Idag blev jag tillfrågad om jag ville vara i år med.
Klart jag vill det!!!!!!
Hoppas jag får träffa representanten från coola företag som man kan tänka sig jobba för i framtiden.
Förra året "Tog jag hand om" människor som jobbar på Forsmark, så sjukt intressant.

godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar