tisdag 25 januari 2011

Tillägg

såg precis på klockan att jag är uppe alldeles föresent för att tvätta klockan sex.
Skulle vara lägligt att tvätta men jag tror inte att någon gör anspråk på min tvättid om jag skulle råka börja tvätta klockan sju.
Om det skulle bli så, då är det ju så de är, ganska flexibel på den delen eftersom jag inte direkt lever i någon brist på kläder. (på gott och ont)

Förövrigt vill jag tillägga att jag fixat med sparkonton, fonder och övriga besparingar ikväll, bankens kundtjänst i kombinatione med mig bästa bok jag fick i julklapp, "Kulor, cash & kosing" som Charlie och Mathias från lyxfällan har skrivit gjorde det hela ännu roligare!
ekonomi är verkligen kul!
(dom är verkligen mina idoler 100%.)
Ekonomi är en otroligt viktig del i mitt liv och det hoppas jag det är i alla andras liv också.

Förövrigt lyssnar jag på deppiga kärlekslåtar och försöker känna att jag mår bättre än så.
Målar naglarna i svart för att känna mig neutral och kanske något emo.
Imorgon ska jag uträtta allt jag inte hann med idag.
Imorgon är en dag jag ser fram emot.
Imorgon är även den dag då jag kommer införskaffa min nya fina handväska.
beige eller svart?
det är frågan.
jag ska sova på saken.
Godnatt på riktigt.

Publicerar bild på mina älsklings-syskon.
Erik & jag, Julen 2005.
Sara och jag, när kan det ha varit, 2006?
Årtalen har blivit lite defusa, för jag känner mig gammal.


1 kommentar:

  1. Snart är vi på flyget..Hoppas verkligen fonderna ökar snabbt..Vill åka NU! TACK för att du hälsade på i helgen..Kram

    SvaraRadera